Procedura reklamacji
- Produkty posiadają gwarancję producenta lub Sprzedającego i obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez Sprzedającego.
- W przypadku konieczności złożenia reklamacji należy zgłosić ją do Sprzedającego na adres poczty elektronicznej: …………………….. lub adres siedziby Sprzedającego: ……………………………………………………………….., podając swoje dane, datę zakupu akumulatora oraz objawy jakie występują.
- W przypadku reklamacji akumulator odbierany jest na koszt Sprzedającego. Prosimy o dokładne zapakowanie akumulatora w przypadku wysyłki, aby uniknąć uszkodzenia w transporcie. Ponadto prosimy akumulator wyczyścić i w miarę możliwości dostarczyć w pełni naładowany.
- W przypadku gdy reklamacja jest uznana, nowy akumulator odsyłany jest na koszt Sprzedającego.
- W przypadku nieuznanej reklamacji koszty związane z odebraniem, ponownym wysłaniem oraz ewentualnym ładowaniem akumulatora ponosi Reklamujący.
- Reklamujący zobowiązany jest o dołączenie: karty gwarancyjnej, dowodu zakupu oraz wypełnionego protokołu reklamacyjnego.